Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., evde yanlışlıkla tiner içti. Fenalaşan çocuk hastaneye kaldırıldı, yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.
22 Haz 2026 - 12:55
YAYINLANMA
AYDIN'ın Buharkent ilçesinde yanlışlıkla tiner içen A.D. (3), hastaneye kaldırıldı. Durumu ağır olan A.D.'nin yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.
Buharkent'te A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.
Kaynak :
Haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR