Adana'da seyir halindeki otomobil alev alev yandı
Adana'nın Kozan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılamaz hale geldi. Yangın itfaiye tarafından söndürülürken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
24 Haz 2026 - 00:20
YAYINLANMA
ADANA'nın Kozan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, yanarak kullanılmaz hale geldi.
Akşam saatlerinde Kozan ilçesi Ergenuşağı Mahallesi yolunda seyir halindeki otomobil, alev alıp yanmaya başladı. Yangını fark eden sürücü, otomobili yolun sağına çekip, durumu itfaiyeye bildirdi. Otomobilin alev topuna döndüğü anlar ise çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi, otomobildeki yangını söndürdü. Otomobilin hurdaya döndüğü yangının çıkış nedenin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
Kaynak :
Haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR